Regulamin
Obowiązujący od dnia 01.04.2023
§ 2. ZAMAWIANIE USŁUG PRZEZ KLIENTA
Schemat zamówienia przez Klienta usługi standardowej lub specjalnej za pośrednictwem centrali telefonicznej Taxi Rzeszów przedstawia się następująco:
- Zamówienie usługi przez Klienta poprzez centralę telefoniczną.
- Przyjęcie zlecenia przez centralę oraz wskazanie Klientowi maksymalnego szacunkowego czasu podjechania taksówki, przy czym szacunkowy czas dojazdu nie jest czasem rzeczywistym dojazdu do Klienta.
- Kontakt SMS do Klienta wskazujący markę, kolor oraz numer rejestracyjny taksówki realizującej zlecenie wraz z linkiem do mapy lokalizacyjnej.
- Możliwy kontakt telefoniczny Kierowca-Klient.
Kierowca zobowiązany jest oczekiwać na Klienta w miejscu do tego przeznaczonym zgodnie z przepisami o ruchu drogowym i przez czas maksymalny do 10 minut oraz, w przypadku realizacji zleceń terminowych, maksymalnie do 5 minut. Po tym czasie zlecenie zostaje anulowane lub Kierowca, na prośbę Klienta, oczekuje dalej pobierając opłatę za postój zgodnie z Cennikiem.
Zlecenia realizowane są jedynie z miejsc zapewniających swobodny dojazd, realizacja zlecenia ze strzeżonych osiedli odbywa się wyłącznie na wyraźną prośbę Klienta, o ile wjazd na osiedle strzeżone będzie możliwy, w innym wypadku Kierowca będzie oczekiwał w miejscu możliwie najbliższym do wjazdu na osiedle strzeżone.
TAXI Rzeszów oraz Kierowca nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji przewozu spowodowane utrudnieniami występującymi na drodze lub siłą wyższą, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niemożliwe do przewidzenia w chwili przystąpienia do realizacji przewozu.
Dojazd do klienta w I strefie jest bezpłatny.
W przypadku kursu powyżej 50 km kierowca jest uprawniony do żądania od Klienta zaliczki w kwocie 50% szacunkowej ceny kursu.